Thursday, October 17, 2013

Semester Break

Assalamualaikum and hi hi.

Sudah lama kita tak bersua sapa. Hahaha, bagi yang suka baca blog aku (ada ka?) meh sini kita salam-salam hug-hug laga pipi kiri kanan dulu. Haaaa lama la tak jumpa, kalau depan-depan ni sembang tengah jalan pun rasa macam sembang tepi pantai. Kahkahkah.

Jadi...

Semester break kembali lagi. 

Maka...

Dengan ini habis sudah semester 3 untuk kali ini. Dan dan semester 3 paling tak best pernah aku rasa dan aku harap semester akan datang lagi baik baik. Owh ya lama tak update taktau nak cerita apa. Sekarang aku takleh nak nak tulis bukan-bukan lagi atau kata erti yang peribadi sangat sebab...

ada STALKER yang takda life langsung suka nak ambik tau pasal aku dan bagitau kat orang lagi...

atau kata seerti nya

BATU API.

Ni aku tulis ja karang ada lah yang menyampai nya. What your problem? 

Tapi aku happy sangat-sangat sebab aku ada kawan yang superduper awesome. Lagi HOT dari depa yang lain. Hahaha, haaa ambik sebijik. Kawan yang aku rasa bosan depa ada, aku rasa sedih depa pengubatnya, aku rasa gembira depa yang senyum.

Biar lah orang nak kata aku jaja muka kesian aku pun... Kesah pulak nyah! Hahaha.

Dah dah, ini bukan cerita semester break dah ni, ni macam entry nak cari gaduh jaaaa. Hahahah. Saja lah nak bagitau yang aku tengah cuti semester ni hoi. Berjalan-jalan la gamaknya.



  
Happy Holiday Guyssss.